Сәулет педагогикасы және кәсіби тәжірибе: сәулет студенттеріне арналған оқу парадигмаларын концептуализациялау
2024 жылдың 6 маусымында шетелдік профессор, сәулетші Рехман Файсал Мұхамад Сәулет кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы үшін «Сәулет педагогикасы және кәсіби тәжірибе: сәулет студенттеріне арналған оқыту парадигмаларының концептуализациясы» тақырыбында семинар өткізді. Семинарда профессор жоғары оқу орындарында сәулет пәнін оқытудың түрлі аспектілері мен қиындықтарын талқылады, сонымен қатар өзінің университетінде енгізген тәжірибесімен және жаңалықтарымен бөлісті. Профессор ұсынған негізгі идеялар:
- Тік студия: Бұл тәсіл әртүрлі курс студенттерінің бір жобада бірге жұмыс істеуін қамтиды. Кіші сынып оқушылары үлкендерден үйрене алады, ал жоғары сынып оқушылары кіші әріптестерінің жаңа көзқарастарынан шабыт ала алады. Бұл әдіс оқытудың әртүрлі деңгейіндегі студенттер арасында білім мен тәжірибе алмасуға ықпал етеді.
- Оқытудағы нақты студиялық жобалар: Профессор студенттер теориялық аспектілерді зерттеп қана қоймай, жобаның нақты өмірде қалай салынғанын бірден көре алуы үшін нақты жобаларды оқу үдерісіне енгізуді ұсынды. Бұл студенттерді нақты өмірдегі жоба қиындықтарымен байланыстыруға көмектеседі және олардың кәсіби жұмысқа дайындығын жақсартады.
- Жобалау алдындағы сауалнама: Жоба бойынша жұмысты бастамас бұрын студенттерге ойша жобаның «тапсырыс берушілері» бола алатындай сауалнама толтыру ұсынылады. Мысалы, егер студенттер дәмхананың дизайнын жасаса, олар рестораторлар сияқты ойлауы керек: кафенің түрі қандай болады? Ол кімге арналған? Қанша және қандай аймақтар беріледі? Бұл тәсіл студенттердің іскерлік ойлауын дамытуға және қаланың экономикалық өміршеңдігі мен қажеттіліктерін ескеруге көмектеседі.
- Университеттегі архитектуралық консалтинг: профессор Рехман Файсал Мұхамад өз университетінде консалтингтік қызметтерді қалай енгізгені туралы егжей-тегжейлі айтып берді. Қаладағы көптеген сәулет студиялары университеттен көмек сұрай бастады. Ол консалтингтік қызметтерді ұйымдастырудағы негізгі қадамдарды және олардың құрамдас бөліктерін түсіндірді. Бұл барлық қатысушыларға пайда әкеледі: студенттер нақты компаниялармен ынтымақтастық тәжірибесін алады, оқытушылар қосымша ақы алады, ал университет қосымша табыс пен кәсіби ортада мойындалады. Бұл тәсіл кәсіпкерлер мен консалтингтік қызметтердің клиенттері арасында университеттің беделін арттыруға көмектеседі.
Профессор Рехман Файсал Мұхамад ұсынған бұл инновациялар мен әдістер жоғары оқу орындарында сәулеттік білім берудің сапасы мен практикалық деңгейін айтарлықтай жақсарта алады, сонымен қатар университеттер мен кәсіби қоғамдастық арасындағы байланысты нығайта алады.