ЕҰУ-да Қазақстан мен Ресейдің Жоғары мектебіндегі инклюзивті білім берудің даму тенденциялары талқыланды
Л. Н. Гумилева атындағы ЕҰУ-да қазақстандық және ресейлік мамандар Қазақстан мен Ресейдің жоғары мектебіндегі инклюзивті білім берудің даму тенденцияларын талқылады.
Күн тәртібіне жоғары мектепте инклюзивті білім беруді дамыту міндеттері, көмекке мұқтаж жандардың білім алушылармен жұмыс істеуі үшін кадрлар даярлау проблемасы, инклюзивті білім беруді дамыту саласындағы өзара іс-қимыл перспективалары, инклюзивті білім беру шеңберінде сұраныстар мен қажеттіліктерді айқындау, сондай-ақ Қазақстан университеттерінде инклюзивтілік саласында білім беруді енгізу және қолдану туралы сұрақтар қойылды.
ЕҰУ Әлеуметтік-мәдени даму жөніндегі проректоры Ләзат Төлегенқызы атап өтті:
"Екінші жыл біздің университетте инклюзивті қолдау орталығы жұмыс істейді. Орталықтың кәсіби құрамы тәжірибелі мамандардан тұрады. Ғылым мен жоғары білім беру жүйесін трансформациялау шеңберінде жоғары білім алуға, ғылыми зерттеулермен айналысуға қолжетімділік біздің мүмкіндіктерімізді кеңейіп келеді".
РУДН салыстырмалы білім беру саясаты оқу-ғылыми институтының директоры, РАО педагогикалық және психологиялық ғылымдар бойынша диссертациялық зерттеулерді үйлестіру және мониторингілеу зертханасының меңгерушісі Мария Симонова инклюзивті білім беруді іске асырудың тиімділігі және инклюзия сапасын қамтамасыз ету үш құрамдас бөлікке байланысты екенін атап өтті: инклюзивті саясат (жергілікті актілер және нормативтік-құқықтық құжаттар), инклюзивті практика (қазірдің өзінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың саны артты, сондықтан оқытушыларға инклюзивті практика енгізілген).
"Бірақ білім беру ұйымында инклюзивті мәдениет (адамдарға деген қарым-қатынастың құндылық-семантикалық негіздері) қалыптаспаса, ешқандай нормативтік акт жұмыс істемейді және "қағаз" күйінде қала береді. Жоғары оқу орындарының кадрлық құрамының құзыреттілігін арттыру бойынша ағартушылық іс-шараларды, ең алдымен, қарым – қатынастарды қалыптастырумен байланысты ең күрделі міндетке бағыттау қажет”,- деді маман
Кездесу барысында қатысушылар шарада көтерілген ҚР мен РФ жоғары оқу орындарында инклюзивті білім беру жүйесін дамыту жөніндегі қызметтің негізгі бағыттарын, оның ішінде жоғары білім беру жүйесінде ерекше күтімді қажет ететін білім алушылармен жұмыс істеу үшін кадрлар даярлау мәселелерін талқылады.